Apa Itu Mary Jardin (MJ)??

Mary Jardin merupakan produk kecantikan kulit yang berasaskan bahan-bahan PREMIUM 100% NATURAL dan ORGANIC. Homemade tau.. Produk yang hebat dan setanding dengan produk di Sephora. Nak tahu tak siapa pengasas MJ ni? Produk MJ memang selamat sebab pengasasnya seorang DOKTOR yang berpengalaman dalam bidang DERMOTOLOGY. Wah.. seorang doktor kulit rupanya. Patut la MJ sangat-sangat bagus. Dah doktor yang buat kan.Of course la semua bahan-bahan yang digunakan selamat dan berkesan. Produk pun memperoleh kelulusan KKM tau. Tak kan produk doktor tak ada kelulusan KKM kan. hihi. Pikir logik dah la. 


Ha.. Tu dia gambar pengasas MJ. Dr. Maryam Al-Batul bersama dengan suami beliau Dr. Athiq. Beliau baru je berumur 31 tahun. Tapi dah berjaya ada produk sendiri. Hebat tak? Mesti la hebat. Aishah pun nak jadi macam beliau. Aishah share serba sedikit profile beliau ye:

* Top Scorer Medical Student UIAM Kuantan
* HO (Doktor Pelatih) di Hospital Sungai Buloh (HSB) selama 2 tahun
* MO (Doktor Perubatan) Medical di HSB + Dermatology (unit bawah medical) di HSB selama setahun
* MO Klinik Kesihatan Bandar Kuala Krai selama 2 tahun 
* Resigned dan full-time focus pada MJ
* 3 tahun pengalaman bisnes online
* Proven track record sales 600K SEBULAN!
* Sales MJ 200K dalam masa 2 minggu selepas official launching
* Sales MJ 2 mil setelah 5 bulan dilancarkan!
* Hampir 3000 agents worldwide meliputi Malaysia, Riyadh, Korea, Australia, Turkey, Madinah, UK, Indonesia, Brunei. Sampai ke overseas produk MJ ni. Glamornya.


Ok. kita kembali tentang Mary Jardin ye. 
Produk MJ ni diinspirasikan dari big brands dari Eropah, Josie Maran, Kiehl & L’occitane menjadikan PERTAMA seumpamanya di Malaysia kerana biasanya produk begini hanya boleh dijumpai di negara Eropah seperti UK dan USA. MJ bertemakan Lavender Garden sebab Dr. Maryam suka sangat dengan lavender dan bahan yang digunakan dalam setiap produk MJ wajib ada lavender abstract. Lavender memang femes sangat dengan bunga yang mengeluarkan bau wangi yang boleh membuatkan semua orang jadi tenang. Aishah pun suka lavender. Letak je produk MJ ni dalam bilik semerbak je bau. Fresh gitu..hihi.. Boleh hilangkan stress tau. Selain itu produk MJ ni didatangkan khas dengan packaging yang sangat menarik dan bahan-bahan dalam produk yang diimport khas. Kalau bahan yang diimport wajib mahalkan? Tapi..Dr. Maryam sangat pemurah. Harga setiap produk sangat berpatutan. Memang tak menggambarkan dengan kualiti sebenar. 



Produk Mary Jardin ni sebenarnya untuk siapa ye? 

1. Mereka yang tercari cari skincare yang ORGANIK & NATURAL
2. Mereka yang takutkan kesan jangka panjang seperti KANSER kesan daripada pemakaian skincare yang mempunyai kimia berbahaya
3. Mereka yang obses untuk kelihatan glowing & flawless natural beauty tanpa mekap
4. Mereka yang mengejar masa tetapi mahu kelihatan cantik
5. Mereka yang mencari produk muslim

Ada lagi yang ISTIMEWA ! Produk ni sesuai digunakan oleh semua peringkat umur dari bayi sehingga dewasa untuk PELBAGAI kegunaan & bersifat MESRA WUDHU kerana tidak menggangu air sampai ke permukaan kulit. Lelaki dan perempuan boleh guna. Perempuan ni biasa la kan memang tak boleh dipisahkan dengan kecantikan. Lelaki pula apa kurangnya. Lelaki zaman sekarang dah ambil berat nak jaga kesihatan kulit dia. dah banyak sangat kat luar sana produk penjagaan kulit wajah untuk lelaki. Dr. Maryam dah bersiap sedia cipta produk boleh pakai untuk lelaki dan perempuan serentak. Kalau isteri yang beli MJ suami pun boleh guna. Kan untung tu. Tak perlu beli produk yang berbeza. Bijak kan Dr. Maryam? 

Ini lah pengenalan serba sedikit tentang Mary Jardin. Lain kali Aishah update tentang jenis-jenis produk pula ye.. Bye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kebaikan Bentonite Clay

Testimoni 4: Healing Crisis